Comments (1354)
September 15th, 11:23 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Please, no crap games for valuable games... -_-
September 15th, 11:22 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » @GoblinBox> Yes I am, but I'm a bit busy and can't spend time evaluating what I want.
September 8th, 12:29 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Forgot about this... Still inetrested..?
August 19th, 11:30 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » (Declined because I forgot to update, and it looks like you acquired it in the meantime...)
August 19th, 11:28 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » I can add several more common games, too.
August 19th, 10:52 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » You really shouldn't offer common games in return for valuable games...
August 10th, 11:10 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Actually, I looked at your offers, you send a lot of crappy ones really... Try and be fair, or stop trading because you don't want to be vilified by the community.
August 10th, 11:08 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » You're trying to trade a free game for a valuable game..? You're talking to the webmaster. It shows up as free at the top of the bundle page. 😡
August 4th, 08:41 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Note: this bundle was (and still is) incorrectly marked on ITAD as having 'Warcube', instead of 'War Cube'. Not the same game...
July 15th, 06:58 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Uh, ratios..? "Filler" tag? Why would I trade a may-keep for a filler game?
July 9th, 12:24 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » I'm assuming you weren't interested, and did another trade for that game.
July 3rd, 10:03 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » @WraithTDK [TBTPs!]> Well, I probably would have declined, but I certainly would have given it thought. I'm certainly never going to redeem a COD game... Whereas Larry? If it's a good one, I'll play it. ;)
June 27th, 01:18 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » @WraithTDK [TBTPs!]> Yeah, but why did you trade it for a game with basically zero value? I'd have offered a more valuable game for it... The other trader must have been ecstatic though, lol. Personally I wouldn't have been against getting it as a thank you for my work in this site, eheh. I spent thousands of hours on it. 😅 (…)
June 26th, 11:36 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » That was a weird offer, completely in my favor... Was it a mistake?
May 21st, 09:19 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Well, this is gonna make my kid really happy..!
May 1st, 07:47 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » I received much better offers for ZAT, which I refused, please don't bother with common keys...
April 5th, 08:28 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Already own Window box (doesn't automatically adds itself). Both other games are of limited interest and not worth AAA games...
April 1st, 10:58 PM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Yeah, really, not for a tier 1... ;)
April 1st, 11:37 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Please... Ratios!!
April 1st, 11:34 AM Actions…[Lestrades.com] Nao 尚 » Lol I didn't even remember I had blasphemous... Definitely not trading it for a tier 1 😋